reklama

MHD - náš zdroj dopravy! Alebo popravy?

Leto je v plnom prúde a ja ako jeden z obyvateľov nášho hlavného mesta som mal v pláne celý august využívať MHD. Celý júl som však mal dilemu či budem cvikať lístky , alebo si kúpim električenku . Bola aj tretia možnosť , chodiť na čierno , ale to som zamietol už na začiatku . Dnešné ceny pokút sú na mňa privysoké . Keďže sa august blížil , rozhodol som sa konať . Vybavím si električenku !

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

 To som však ani len netušil , že bude asi jednoduchšie vybaviť si rozvod . Jedno slnečné popoludnie som mal voľné , a tak som zašiel do predajne cestovných lístok . Pani , ktorá na mňa už od okienka pôsobila kyslým dojmom , mala inú robotu! Lúštila   si krížovku! Prišiel som teda k okienku vytiahol svoju starú električenku , ktorú som nepoužíval asi pekných pár rôčkov . Nová by ma asi niečo stála , preto som zo šuflíka vytiahol tú starú na ktorej som asi niekde v predpubertálnom období . Pani si ju vzala a po jej skontrolovaní mi oznámila , že je to v poriadku , avšak na jej vybavenie bude potrebovať nejaké dokladové tlačivo . Vravím si , to by nemal byť problém . To tlačivo som mal už aj tak doma pre istotu pripravené . Prídem teda zajtra ! Tlačivo som doma našiel a už si smelým krokom vykračujem známou cestou . Opäť rovnaká procedúra vysvetľovania . Po chvíli mi pani odpovie , aby som si išiel zaobstarať nové tlačivo , pretože to je staré a je už nepoužiteľné . Trocha som ostal prekvapený , ale keďže som si myslel , že išlo o moju chybu tak som nenamietal a oznámil som , že prinesiem nové , správne . Lenže iné tlačivo asi neexistuje aspoň tak mi to všade tvrdili , vraj to čo mám je správne a nemám si robiť starosti . Idem opäť známou cestou a už mám pocit , že opäť nič nevybavím . Pristúpim k okienku , znova ! A začnem vysvetľovať . Pani sa síce ošíva , ale nakoniec sa mi ju podarí presvedčiť . Keď jej podám električenku povie mi , že fotka musí byť najmenej rok stará a dokonca ani moja stará električenka už nie je v platnosti . Keď sa jej opýtam , prečo mi to neoznámila už pri prvom našom stretnutí , pokrčí plecami . To som urobil aj ja a nahnevaný som vybehol z predajne . Celou cestou som nadával na byrokratické spôsoby . Nakoniec som sa však rozhodol , že budem cvikať . Pretože nemienim behať ďalšie tri dni a zabíjať tak svoj čas vecami , ktoré ani nevyriešim! 

František Krompach

František Krompach

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Občas až moc nespokojný , čiastočne pesimista ale hlavne cynik . V podstate som ale celkom normálny. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu